fredag 6 juni 2014

Då öppnar vi upp






Förra helgen bjöd på fantastiskt väder och vi öppnade upp mellan matrummet och vårt halvöppna uterum under glastak. Om det är något L och jag är extra nöjda med när det gäller vårt hus är det just denna lösning där inne och ute flyter samman. De korta (oftast längre) vilostunderna i dagbädden med det stilla rasslandet från bambun är obetalbara och jag riktigt längtar till nästa stund! 

TACK goa bloggvänner för snälla och glada tillrop i mitt förra inlägg! De värmer som små solar i hjärtat ska ni veta. 

Kram Eva  

21 kommentarer:

  1. Åhh, en dagbädd i trädgården - det är min dröm! Så härligt, underbart och vackert ni har det!
    Kram
    Cathrine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och så roligt att du tittade in!/Eva

      Radera
  2. Klart du ska vara stolt och mallig:) KUL! Grattis!
    Ser fantastiskt ut på bilderna från uterummet och matplatsen. Ni har verkligen blick för det vackra och sköna!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Merja!

      Önskar dig en skön helg!

      Radera
  3. Den platsen skulle jag vilja liksom transformera till min egen trädgård. Det går väl bra? Vilken lycka att ha en dagbädd utomhus, jag har ju tänkt ha en i mitt framtida växthus förstås. Tack för fina bilder!

    /Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. En dagbädd i växthuset låter alldeles underbart det med. Tänk regnets smattrande mot rutorna.

      Kram Eva

      Radera
  4. Hi Dear,
    oh so beautiful, what a lovely and relaxing place! It's summer at your pictures! Would like to join you for a coffee!
    All the best
    Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Well, welcome when passing by!:-)

      Love Eva

      Radera
  5. Gäsp, vad jag blir sömnig när jag ser din supermysiga dagbädd, jag behöver en middagslur! Ert "uterum" är helt fantastiskt!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får låna den precis när du vill;-).

      Kram kram

      Radera
  6. Tjusigt! Särskilt gillar jag din dagbädd med flätade väggen och bambun. Verkligen en härlig hörna! Allt är ju så fint hos dig.
    Kramen
    Anette

    SvaraRadera
  7. Underbar plats ni har! Ser så fint och avslappnande ut.

    Ha en skön helg.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Fantastiskt snyggt, är helt tagen av allt i dina trädgård. Idag fick jag äntligen tag i tidningen och ikväll ska jag läsa ditt fina repportage.

    Kram Kram Anna
    Hoppas vi kan träffas en dag, kanske du vill ta en tripp till Sandby?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Anna. Om allting går som jag vill, tittar jag in till dig den 29 juni. Ska bli så spännande att se din fina trädgård och dina projekt!

      Kram

      Radera
  9. Åh så vackert...härligt med en dagbädd ute också, där kan man med all säkerhet slumra till en stund!
    Ha en fin kväll!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  10. Åhh vad det ser inbjudande och mysigt ut! Så fint!

    kram louise

    SvaraRadera
  11. Å vilket härligt uterum!/Susanne

    SvaraRadera
  12. Ser fullständigt underbart ut! Snyggt också.

    Nu ser jag att du förhoppningsvis ska till Sandby den 29:e. Jag och Anna bor bara några hus ifrån varandra så då hoppas jag att du kommer upp (från Annas håll sett).

    Kram,
    Maria

    SvaraRadera
  13. Me encantan los jardines blancos.Me encantan las fotografías son geniales. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, te invito a visitar el mío y espero que disfrutes del post de esta semana, la decoración hindú de jardines y si no eres seguidora me encantaría que lo fueras, te espero en mi bloc elracodeldetall.blogspot.com

    SvaraRadera

Blir så glad för en hälsning! Tack!/Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...