lördag 16 augusti 2014

Fler loppisfynd och hortensia 'Deep Purple'









Dagen då jag fyndade mitt skåp, som jag skrev om i förra inlägget, visade sig vara dubbelt lyckosam. Hittade nämligen ett gammalt, vackert skrivbord som också fick följa med hem. Det ska inte målas (till resten av familjens stora förvåning).

Jag älskar hortensia. Vanligtvis brukar jag köpa vita blommor att ha inomhus, men har nu fallit pladask för sorten 'Deep Purple' med dess purpurfärgade blommor. Härlig färgklick!

Fin lördag!

4 kommentarer:

  1. Ett riktigt bra loppisfynd kan göra dagen :=)
    Tycker du gör heeelt rätt i att INTE måla skrivbordet.
    Anikrundan hade blivit "tokig" ;=)

    Iren

    SvaraRadera
  2. Underbara fynd, du har en smak som är fantastisk :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Så vackert, så vackert - och den där träbruna färgen är ju perfekt!
    Underbar färg på Hortensian dessutom.

    Kram // AH

    SvaraRadera
  4. Jättefin blomma, jag är galen i hortensior. Gillar alla färgerna. Vilket härligt skrivbord, fint som det är.

    /Jenny

    SvaraRadera

Blir så glad för en hälsning! Tack!/Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...