lördag 8 mars 2014

Urnor på plats - check!







Hade länge letat efter ett par svarta urnor som skulle stå på var sin sida av entrédörren. Tyckte att de jag tittade på var i dyraste laget och hade nästan gett upp tanken. Då, när jag inte letade, stod ett gäng stiliga urnor i betong plötsligt där. De var inte bara fina utan också väldigt billiga. De var visserligen inte svarta men med en flaska svart krukfärg och en pensel ordnar sig det mesta.


Har haft en alldeles underbar dag i trädgården. Har sopat, sågat, knipsat, rensat, släpat, möblerat om och mått hur bra som helst. Hoppas att ni också har haft en fin dag.

Kram


8 kommentarer:

  1. Visst är det märkligt? När man slutar leta (eller har köpt något helt annat) dyker det upp! Som genom ett trollslag!
    Väldigt snyggt blev det.
    Ha en härlig vårhelg

    SvaraRadera
  2. Hi Eva,
    lucky you! And all the sweet little pansies in different "pots" how creative!
    Love it
    Have a sunny time
    Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Dom är supersnygga, var hittade du dom godingarna?
    Det blev supersnyggt på trappan.

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Anna! Godingarna hittade jag på nyöppnade House of Garden, Center Syd, i Löddeköpinge. Ligger bakom Harald Nyborg och klädoutleten.

      Kram

      Radera
  4. Så fint det blev med svarta krukor! Var hittar man krukfärgen? Har några krukor jag skulle kunna tänka mig att ge en liten makeover.../Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Susanne! Krukfärgen har jag köpt på Löddeköpinge plantskola.

      Hälsar Eva

      Radera
    2. Tack för färgtipset! Då ska jag prova! /Susanne

      Radera
  5. Det var ju fiffigt att måla om krukorna och snyggt som attan blev det ju också!

    Ha det fint i vårsolen
    /Anette

    SvaraRadera

Blir så glad för en hälsning! Tack!/Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...