måndag 1 juli 2013

Finbesök i trädgården

(Bild: Villa Vårgatan)
I går var en väldigt speciell dag. Jag hade nämligen finbesök av Anna/Anna Vattenkannas trädgård, Katarina/Katarinas trädgård och Anna/Goda stunder och tokiga idéerAtt få träffa och lära känna dessa supertrevliga trädgårdskompisar är helt klart det roligaste med att blogga. Och tack så mycket för de vackra växterna! Nu har jag fina avtryck från er i min trädgård. Häftigt!

〫〫〫
I dag tänker jag bara ta det lugnt och slappa. L tycker att vi ska ta tag i ett inhomhus-projekt, men det känns inte alls särskilt lockande. Jag tror att jag ska ut och jobba lite i trädgården (läs: ut i lusthuset och köra the-buddha-froggy-style. Lääänge.).

Kram

17 kommentarer:

  1. Det var verkligen roligt att äntligen :-) få komma och uppleva din trädgård på riktigt - och att få träffa dig igen såklart! Vet du hur många foton jag tog? 95 st!!! Inte så konstigt när du har så mycket fint vart än man vänder blicken. Tack för en härlig eftermiddag.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv, Anna! Tur att du har en redig kamera då:-). Det var så roligt att ha er här! Mycket prat och många skratt. Tack också för krypkotulan. Den är en ny spännande bekantskap. Blir nog jättefin med ormbunkarna, som du sa. Och vilken dag det här blev då!:-). Fantastiskt roligt!

      Stor kram Eva

      Radera
  2. Tack Eva, precis så ska en bra söndagseftermiddag tillbringas! Jag blev väldigt uppiggad och fick en massa ny energi så när jag kom hem cyklade jag till lotten och klippte ligusterhäck!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då kanske du kan tänka dig att ta ett tag här också:-)?

      Kram Eva

      Radera
  3. Hej Eva!
    Så himla fint du har det. Har suttit och bläddrat runt en god stund. Svart och vitt är så snyggt!
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera
  4. Glömde säga att jag ser att du har en stor hund.
    Det har jag också. En Newfoundland. Fast min är inte trädgådsmästare bara grävare. Fast hon gräver bara där hon inte får inte där det behövs.
    Ses och hörs
    Annika

    SvaraRadera
  5. Buddha-froggy-style, aaaahhh. Längtar tills jag kan köra den stilen (om ca två veckor). Fina bilder av din trädgårds såg jag hos Anna, kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Annas bilder är verkligen jättefina. Ha en trevlig semester!

      Hälsar Eva

      Radera
  6. Vilken härlig trädgård du har, hittade hit via Anna vattenkanna, och återvänder gärna! Heliotrop är ett måste här med, tyvärr blommar den inte hos mig ännu, var lite sen med att skola om den så den blev lite trött på mig tror jag ... Men jag känner doften av din så länge!

    /Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, så roligt att du hittade hit! En växt som har allt! Tyvärr har jag inte så gröna fingrar utan det blir en köpeplanta eller två varje sommar:-)./Eva

      Radera
  7. Mycket fin trädgård du har - andas lugn och ro. Härligt!
    Hälsningar
    Eva

    SvaraRadera
  8. Så fin blogg du har! Denne skal jeg følge :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och så roligt att du vill följa min blogg!

      Hälsar Eva

      Radera
  9. Har nyligen hittat till din blogg och jag är helsåld. :-)

    Vilken underbar groda, var har du hittat den? Jag älskar både grodor, yoga och meditation. Den skulle passa mig. ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du hittade hit! Javisst är grodan helt underbar. Den hittade jag i en affär som heter Kudde och kandelaber, http://kuddeokandelaber.se.

      Hälsar Eva

      Radera

Blir så glad för en hälsning! Tack!/Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...