lördag 18 maj 2013

Nu blommar det!





 Päron-och äppelträden står i blom liksom rhododendronbuskarna och syrenen. Queen of Night-tulpanerna sträcker ut sina långa, vackra halsar över buxbomskloten och ligusterhäckarna har plötsligt blivit alldeles gröna. Känns som att man blir bjuden på överraskningar hela tiden. 

I dag är det tänkt att jag ska lägga den där lilla gången med marktegel som stått snyggt upptravat och pockat på uppmärksamhet ett tag. Och sen blir det nog också en stund i solstolen. Åh, vad jag ska njuta! Undrar om jag inte ska börja med det...

Önskar er alla en finfin lördag!

Kram

2 kommentarer:

  1. Jaaa, det är ju sååå vackert! Jag vill stanna tiden, så jag hinner njuta av allt. Länge.
    Superfina bilder, din trädgård ser helt fantastisk ut, kanske man får se den IRL en gång?!
    Ha det bra!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Tack, Katarina. Självklart är du välkommen hem till mig. Ska bara avverka några födelsedagar och en student, men sen...

    Kram kram Eva

    SvaraRadera

Blir så glad för en hälsning! Tack!/Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...