onsdag 1 maj 2013

Fint i uterummet





Bilder: Villa Vårgatan
Hoppsan vad tiden gick fort sen det senaste inlägget och hux flux blev det sköna maj! Det har varit mycket jobb, men jag har också hunnit med en hel del nya projekt i trädgården. Det handlar mycket om färg denna gång. Bilder kommer framöver. Nu när vi går mot varmare tider var det dags att göra fint i uterummet. Trädgårdsmöblerna torkades av och flyttades fram och tillbaka. En speciellt känsla infann sig när jag tog fram dagbädden. Äntligen, som jag har längtat! Textilierna får dock vänta ett tag till. Ett gammalt trädgårdsbord fick flytta hit och där står nu krukor i svart med vackert innehåll. Krukorna med vita penséer kom med hem efter senaste besöket på Löddeköpinge plantskola. Nu får det dröja innan jag åker dit igen. Tror jag. Kanske.


Kram♥


Vill du se fler bilder från uterummet klickar du här.

1 kommentar:

  1. Så fint du har det! Och ja, de där turerna till Löddeköpinge plantskola kan man liksom inte göra för ofta, hur gärna man än vill... Det ska bli kul att se vad du har hittat på i trädgården, äntligen är det dags för nya projekt efter all kyla! Kram Hanna

    SvaraRadera

Blir så glad för en hälsning! Tack!/Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...