fredag 7 september 2012

Ny hylla i köket

Den senaste tiden har mina inlägg mest handlat om trädgård. Tänkte nu visa ett av mina senaste inomhusprojekt. I köket fanns en tom väggyta på en smal vägg där en snygg hylla i rätt längd med något vackert på skulle passa perfekt. Det tog sin lilla tid att hitta den där hyllan, men jag hittade den till slut. Nu hänger den där med just-nu-favoriterna på plats.



Foto: Villa Vårgatan

Småler nöjt varje gång jag tittar på hyllan. Det blev precis så som jag tänkt mig. Praktiska L är också nöjd. I början var han nämligen lite skeptisk till projektet; kan man öppna köksluckan till höger om hyllan fullt ut? Japp, det kan man. Om man flyttar vasen en liten aning till vänster...
Önskar er alla ett mysigt och skönt veckoslut!

Kram



Om någon skulle undra kommer här några länkar: 

Hylla och klocka/Ikea, svart-vita skålar/Casa Marrakech, bokstav/Kudde och kandelaberlerskålar och -kanna är köpta i Frankrike och vasen är ett loppisfynd. 

2 kommentarer:

  1. Det där med funktion och hur snyggt det är blir ibland små skärmytslingar hemma hos oss. Men jag är benhård och låter aldrig den fulare lösningen vinna :)))
    Din hylla är jättefin och jag gillar de svartvita skålarna jättemycket.
    Kram :)

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt blev det! Vasen är ju flyttbar som tur är;)

    SvaraRadera

Blir så glad för en hälsning! Tack!/Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...