lördag 14 juli 2012

Österlen

Jag och L har varit på en liten spontantur till Österlen. Det är svårt att finna ord för att beskriva hur fantastiskt vacker denna del av Sverige är. Vissa platser tar nästan andan ur en. Eller vad säger ni?

Ystad, mina gamla hemtrakter







Fiskehoddor i Simrishamn





Baskemölla






Vi hann med en hel del, bl a Mandelmanns Trädgårdar, Killahusets trädgård och ett par loppisar. Och så blev det en övernattning på Brösarps Gästgifveri. Denna lilla tripp blev verkligen en lisa för själen som jag kommer att leva länge på. Och förresten, nu kan jag berätta var solen är om det är någon som undrar: på Österlen!

1 kommentar:

  1. Så fina bilder Eva! Jag var oxå där igår! KRAM

    SvaraRadera

Blir så glad för en hälsning! Tack!/Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...