lördag 25 februari 2012

Matta i lusthustaket

Fick ett ryck och städade i lusthuset som under vintern tjänat som förvaring till diverse saker. Min oas hade med andra ord förvandlats till ett förråd. När jag väl kommit in, dvs förbi och över krukor, stolar, bord och grill (vad gör den här, L?) satte jag igång. I en låda hittade jag gamla, nötta saker och som av en händelse stod en bit armeringsnät där och pockade på min uppmärksamhet. En precis lagom stor bit att hänga ovanför arbetsbordet. Det här var roligare än att städa! På rätt så vingliga pallben satte jag igång med projektet; några krokar, en bruten syl, lite najtråd och jag kvar på pallen så var det klart:





Städningen då? Äsch, den tar vi i morgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad för en hälsning! Tack!/Eva

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...